#FRforReview - GS MAXX - Teman Setia Lelaki Sejati

#FRforReview - GS MAXX - Teman Setia Lelaki Sejati
Gel pencuci bahagian intim lelaki


Hi guys!! Pastinya kita kaum lelaki juga perlu menitik berat kebersihan & kesegaran bahagian intim lelaki!! Bamziaf kini menggunakan GS MAXX ! Buih pencuci yang mana formulasinya merupakan kombinasi herba semulajadi untuk membersihkan kulit di kawasan intim lelaki. Ini memastikan ia sentiasa bersih, pastinya juga dapat meningkatkan kesihatan seksual & keyakinan diri

GS MAXX dihasilkan dengan adunan unik ramuan tradisional "Gambir Sarawak” & kombinasi herba semulajadi seperti Minyak Jojoba, Ekstrak Mimosa, Minyak Kelapa Dara, Lidah buaya & Minyak Cendana. Ia memberikan haruman dan kesegaran berpanjangan tanpa meninggalkan sebarang iritasi atau ketidakselesaan selepas penggunaannya.


Kalau korang menggunakan GS MAXX secara konsisten pastinya dapat membantu menjaga kulit bahagian intim lelaki agar sentiasa lembut, lembap dan selesa & Mencegah jangkitan di bahagian intim lelaki. Ia juga boleh meningkatkan daya kekuatan dan ketahanan seksual lelaki.


Cara Penggunaan GS MAXX pun mudah saja, keluarkan 2cm produk ke tapak tangan, gosok dgn sedikit air hingga ada buih. Kemudian gosokkan buih ke MR. P. Biarkan selama 3 hingga 5 minit sebelum cuci.. Korang akan rasa kesan maksimal GS MAXX selepas 10 minit di cuci.


Jadi if korang nak lebih sihat & yakin dapatkan GS MAXX sekarang!! 



Jgn risau ianya Halal & ada KKM Aprroval tau.. 
Pastinya orang yang tersayang un akan happy!!

#GSMaxx

Post a Comment

0 Comments