#FRforReview - Happy 53th Anniversary GUARDIAN & Pembukaan stor Konsep Baru

#FRforReview - Happy 53th Anniversary GUARDIAN & Pembukaan stor Konsep Baru
KUKUH POSISI SEBAGAI DESTINASI UTAMA FARMASI, KESIHATAN DAN KECANTIKAN



Hi korang! Wahhh rupanya @guardianmy sudah 53 tahun di Malaysia.. Happy Birthday! Jadi sempena ulangtahun mereka, Guardian telah membuka semula stor utama mereka di KLCC dengan konsep & wajah terbaru! Mengukuhkan lagi mereka sebagai destinasi farmasi, kesihatan dan kecantikan nombor satu di kota metropolitan ini...



Konsep stor baru ini nampak lebih segar & teratur kerana semua rak akan berada di kategori masing2 & setiap bahagian ada nama & label jadi pengguna mudah utk mencari apa yg ingin di beli..



Melalui konsep baru ini, Guardian memperkenalkan Teknologi umur kulit Eucerin, Stor Maybelline, produk penjagaan kulit, kosmetik dan penjagaan rambut Korea dan Jepun, Perkhidmatan farmasi tersedia 7 hari seminggu, Rangkaian produk Own Brand Guardian & banyak lagi..






Korang jangan lupa untuk join contest Cabaran #GuardianFITnFAB di TikTok yang mana akan berlangsung pada 16 Oktober sehingga 15 November. Hadiah-hadiah termasuk sebuah iPhone 11 Pro Max untuk pemenang utama, pengering rambut Dyson Supersonic untuk video Paling Kreatif, SONY PlayStation 4 untuk Video Paling Comel dan 8 hadiah saguhati iaitu baucar Guardian bernilai RM500 setiap seorang. 
Terdapat juga Kotak Hadiah Ulang Tahun Guardian bernilai RM153 menanti pengguna pertama yg berbelanja min RM53 di stor stor terpilih..


Untuk maklumat lanjut korang boleh check out Official FB & IG @GuardianMY




Post a Comment

0 Comments