#FRforReview - TOP Advanced Micro-Clean Tech 99.9% Antivirus

#FRforReview -  TOP 
Advanced Micro Clean Tech 99.9% Antivirus

Hai korang... Pastinya musim pandemik ini kita kena memastikan diri & keluarga kita terhindar dari virus Covid-19 kan.. Kadang2 kita terpaksa untuk keluar bagi membeli barangan keperluan utk rumah & keluarga kan, jadi pastinya pakaian kita juga terdedah dgn virus COVID-19..
Alhamdulilah bila bamziaf jumpa @TOP, jenama pencuci No 1 di Total Malaysia, 
memperkenalkan TOP Advanced Micro-Clean Tech 
yang dapat menghilangkan 99.9% virus pada pakaian, bukan hanya bakteria



Kesemua Pencuci Pakaian “Advanced Micro-Clean Tech” adalah

A close-up of a flower

Description automatically generated with low confidence

A picture containing text

Description automatically generated

Logo

Description automatically generated

A picture containing text, vegetable

Description automatically generated

Menyingkirkan 99.9% Virus Berbahaya (SARS-CoV-2, lebih dikenali sebagai COVID-19 & Influenza A) dan Bakteria2 untuk Perlindungan Optimum.

Menarik keluar Kesan Peluh, Minyak Badan dan Kotoran Terperangkap untuk Pembersihan Menyeluruh.

Mencegah Bau Hapak walaupun Dikeringkan di Dalam Rumah.

Menyingkirkan 99.9% Debu Hamayang Menyebabkan Alahan.

 

 

Pencuci Pakaian Serbuk “Advanced Micro-Clean Tech” TOP

Pencuci pakaian serbuk “Advanced Micro-Clean Tech” TOP terdapat dalam pilihan Super White, Super Colour dan Super Hygienic yang terdapat dalam 750g, 2.3kg dan 3.8kg; sementara Blooming Freshness dan Silky Miracle terdapat dalam saiz paket 750g, 2.1kg dan 3.6kg masing-masing dijual dengan harga runcit yang disyorkan RM5.50, RM14.95 dan RM23.40.

 

Setiap pilihan terdapat fungsi pencuci pakaian unik untuk keperluan tertentu anda. 

Super White

TOP Super White menjadikan pakaian anda putih dan cerah hanya dengan satu cucian hasil gandingan Blue Marine Whitening Tech.

Super Colour

TOP Super Colour melindungi warna pada fabrik dengan Innovative Colour Enhancement Tech yang mengekalkan warna berseri lebih lama.

Super Hygienic

TOP Super Hygienic menghilangkan bau peluh daripada cucian dengan Advanced Deodorising Tech, supaya anda dapat menikmati gaya hidup aktif yang lebih segar.

Blooming Freshness

Top Blooming Freshness mengujakan deria anda dengan Freshcare Tech yang memberikan haruman bunga berkekalan sehingga 30 hari2.

Silky Miracle

Top Silky Miracle adalah keajaiban luar biasa daripada lembutan sutera, penjagaan fabrik dan wangian mewah sehingga 100 hari*.

*Mengandungi bahan-bahan aktif dan diuji di makmal Jepun.

 

Pencuci Pakaian Cecair “Advanced Micro-Clean Tech” TOP

Pencuci Pakaian Cecair “Advanced Micro-Clean Tech” TOP terdapat dalam pilihan Brilliant Clean, Colour Protect, Colour Buster, Stain Buster dalam saiz paket 1.8kg, 2.7kg dan 4kg dengan harga runcit yang disyorkan iaitu RM10.40, RM17.55 dan RM24.05; sementara Blooming Pleasures dan Silky Miracle terdapat dalam saiz paket 1.5kg and 3.6kg dengan harga runcit disyorkan RM10.40 dan RM24.05.

Setiap pilihan terdapat fungsi pencuci pakaian unik untuk keperluan tertentu anda.

Brilliant Clean

TOP Brilliant Clean menanggalkan kotoran dan mencegah pakaian menjadi kusam dengan Superior Dispersion Power untuk cucian yang lebih bersih dan cerah.

Colour Protect

TOP Colour Protect melindungi warna pada fabrik dengan Innovative Colour Enhancement Tech yang mengekalkan warna berseri lebih lama.

Odour Buster

TOP Odour Buster menghilangkan bau peluh dan menyingkirkan 99.9% bakteria penyebab bau membiak atas pakaian dengan Advance Deodorising Tech untuk gaya hidup aktif yang lebih segar.

Stain Buster

TOP Stain Buster menembus setiap lapisan fabrik dengan Stain Removal Action untuk cucian yang bersih sepenuhnya dengan satu cucian.

Blooming Pleasures

TOP Blooming Pleasures mengujakan deria anda dengan Freshcare Tech yang memberikan haruman segar berkekalan sehingga 30 hari2.

Silky Miracle

TOP Silky Miracle adalah keajaiban luar biasa daripada lembutan sutera, penjagaan fabrik dan wangian mewah sehingga 100 hari*.

*Mengandungi bahan-bahan aktif dan diuji di makmal Jepun.

 

Pencuci Rendah Buih “Advanced Micro-Clean Tech” TOP

Untuk mesin basuh muatan hadapan, cecair TOP Smart Clean terdapat dalam saiz paket 2.7kg and 4kg pada harga RM24.65 dan RM31.00, serbuk TOP Super Low Suds terdapat dalam saiz paket 3kg dan 5kg pada harga RM28.90 dan RM39.90, sementara serbuk TOP Low Suds Blooming Garden terdapat dalam saiz paket 4.8kg pada harga RM39.90.

Smart Clean Liquid

TOP Smart Clean adalah pilihan bijak untuk mesin basuh muatan depan dengan High Efficiency Low Suds Tech yang memberikan cucian yang cekap dan berkesan setiap masa.

Super Low Suds Powder

TOP Super Low Suds adalah pilihan yang lebih bijak untuk mesin basuh muatan depan dengan High Efficiency Low Suds Tech yang memberikan cucian yang cekap dan berkesan setiap masa.

Super Low Suds Blooming Garden Powder

TOP Super Low Suds Blooming Garden memberi keseronokan untuk mencuci dengan High Efficiency Low Suds Tech serta Freshcare Tech yang memberi wangian bunga segar berkekalan sehingga 30 hari2.

 


Jadi korang boleh pilih samaada nak serbuk, cecair atau busa rendah utk pilihan pencuci TOP yang baru nihh. Pastinya kita akan rasa lebih tenang & yakin utk menjadikan rumah lebih bersih 
& sihat utk keluarga kita...

TOP boleh didapati di seluruh negara melalui pasar raya besar, pasar raya, kedai cucian dan laman atas talian yang dipercayai, TOP boleh didapati dalam pelbagai bentuk dan saiz paket, bersesuaian dengan keperluan cucian yang berlainan. Untuk maklumat lanjut: layari http://www.southernlion.com.my

#TOPMalaysia #Antivirus #AdvancedMicroClean #StayonTOP #TOPcaresforYOU #TOPsayangisemua #TOPneversettles

Post a Comment

0 Comments