#FRforReview - realme 8 Pro PERCUMA

#FRforReview - realme 8 Pro PERCUMA 

Hi korang! Pastinya korang dah tahu kan yang @realme sudah melancarkan realme 8 Pro, the first realme smartphone equipped with 108MP Ultra Quad Camera to Capture Infinity. realme 8 Pro also ada 50W SuperDart Charge with 4500mAh battery and 6.4 Inch Super AMOLED Fullscreen ! So korang boleh amik gambar non stop la.... Memang awesome giler
Berita baik skrg korang boleh dapatkan realme 8 Pro secara percuma dengan @Celcom MEGA ™ Lightning XL Pass. Wahhh berbaloi baloi nih... Plan ini sgt bagus tau..
Pakej ini bernilai RM188 dengan kontrak selama 24 bulan.  Dengan mendaftar untuk Celcom MEGA ™ Lightning XL, anda akan dapat memiliki peranti secara percuma sambil menggunakan Internet berkelajuan tinggi 80GB bulanan, tanpa had panggilan ke semua rangkaian dan juga SMS pada kadar RM0.20.  korang juga akan dapat GIFT box 8 Pro yang terdiri daripada realmeow diffuser, pemegang kad realme dan lencana realmeow juga akan diberikan melalui pakej in..
So untuk info lebih lanjut korang boleh check out di https://shop.celcom.com.my/device-detail/Realme-8-Pro atau Facebook page atau IG @realmemalaysia.
#realme8Pro
#108MPCaptureInfinity

Post a Comment

0 Comments