Kafe Minuman berasaskan Madu Manuka yang terkenal kini di Sunway Pyramid

Kafe Minuman berasaskan Madu Manuka 
yang terkenal kini di Sunway Pyramid



Salam Korang!
Pastinya korang familiar dengan Madu Manuka? yang sgt terkenal dengan madu yang bersifat 
anti-bakteria, anti-radang & Anti-Oksidan uniknya secara semulajadi ..

Kini korang boleh nikmati minuman yang mempunyai madu manuka di Kafe Manuka yang baru saja dibuka di  Pusat Membeli-belah Sunway Pyramid oleh Manuka Sdn Bhd.

Pelbagai jenis minuman menggunakan madu Manuka yang berinovatif ini menawarkan gabungan unik rasa dan memberi manfaat kepada kesihatan, menjadikannya pilihan yang tepat untuk pengguna yang mementingkan kesihatan, dan alternatif kepada minuman bergula. Terkenal dengan ciri anti bakteria yang luar biasa dan pelbagai manfaat kesihatan.

Pihak Manuka & rakan kongsi mereka memanfaatkan kuasa bahan semula jadi ini untuk mencipta rangkaian minuman Manuka yang menyegarkan dan lazat serta dapata memenuhi pilihan & gaya hidup yang berbeza. Pembukaan Kafe Manuka yang pertama di Sunway Pyramid merupakan peristiwa penting bagi syarikat mereka kerana ia mengukuhkan lagi kewujudan Manuka serta dapat memperkenalkan lagi produk Manuka kepada rakyat Malaysia. 

Kalau korang nak tahu Kafe Manuka ini terletak di lot LG1.112A, menyajikan pelbagai jenis minuman Manuka bagi pelanggan menginginkan sesuatu yang baru. 

"Kami teruja dengan melancarkan pelbagai jenis minuman Manuka kami ke pasaran Malaysia, kerana ia boleh menjadi alternatif yang sihat dalam industri minuman. Matlamat saya adalah untuk menjadikan minuman Manuka mampu milik dan boleh diakses oleh semua orang" 
kata Kenny Too, Ketua Pegawai Eksekutif Manuka Sdn Bhd. 

"Pasukan kami telah bekerja tanpa mengenal penat lelah untuk membangunkan minuman berkualiti tinggi yang rasanya enak dan menawarkan manfaat kesihatan yang luar biasa menggunakan madu
Manuka. Kami percaya produk kami akan merevolusikan cara orang ramai menikmati minuman mereka dan menyumbang kepada kesejahteraan keseluruhan mereka." 


Sempena pelancaran kedai minuman Manuka, pihak Manuka Sdn Bhd menawarkan promosi eksklusif kepada semua pelanggan di Sunway Pyramid - 
dengan menikmati tawaran Beli 1, Dapatkan 1 PERCUMA untuk semua minuman 
dari 26 Januari hingga 29 Februari 2024!


Antara minuman favorite di Kafe Manuka:


1. Pretty Me - RM18.90 (R)/RM21.90(L) 
2. Immune Booster - RM18.9(R)/RM21.90(L) 
3. Signature 10 - RM16.90(R)/RM20.90(L) 
4. Max Punch - RM17.90 (R)/RM20.90 (L) 
5. Breakfast Oats - RM16.90 (R)/RM19.90(L)


Terdapat juga Mānuka Honey UMFTM (5+, 10+, 15+, 20+ , 25+)


Ini pastinya memberikan peluang terbaik kepada korang merasai sendiri kebaikan minuman Manuka. 
Jadi korang jgn lepaskan peluang utk rasai sendiri di Kafe Manuka


Untuk maklumat lanjut tentang produk dan promosi, sila layari & ikuti:
HASHTAG : #withmanuka #manukadrinks #deliciouslyhealthy

Post a Comment

0 Comments