#FRforReview - Crystatera X Haseyo

#FRforReview - Crystatera X Haseyo



Salam.. Hai Korang! Abam ziaf nak share yang @haseyo_world ada kolabrasi terbaru bersama @crysta.tera ... Kalau korang nak tahu Crystatera telah wujud seawal 2015 yang mulanya hanya di jual di kalangan keluarga & kawan2 sahaja tapi kini mereka telah melebarkan sayap ke pasaran luar.. Crystatera menjual semua jenis kristal tau dari pelbagai jenis & bentuk, raw stones, crystal pointer, palm stones termasuklah aksesori serta banyak lagi.. 


Kristal merupakan antara ciptaan Tuhan yang sangat cantik kerana gabungan warna & bentuknya.. Kristal juga mempunyai tenaga atau aura yang tersendiri untuk membantu memulihkan & menseimbangkan di dalam diri kita... Tenaga atau aura dari kristal ini terhasuk dari kombinasi ciri fizikalnya & metafizikal yang mana di terima dari dalam bumi beratus juta tahun dulu...


Tenaga atau aura yang di keluarkan adalah dari Grid Kristal itu sendiri untuk membentuk satu tenaga kuasa yang kuat (Life Force Energy) .. Grid kristal akan menghasilkan tenaga yg telah di programkan seperti mana teori segi tiga prisma ... Kristal dapat membantu 7 Aura yang terdapat dalam tubuh badan kita iaitu PUTIH (Atas Kepala), UNGU (Minda), BIRU (Mulut & Kerongkong), HIJAU (Dada), KUNING (Perut), OREN (Kawasan Peranakan) & MERAH (Kaki)


Jadi korang tunggu apa lagi jangan lupa untuk check out produk Crystatera di FB page Haseyo World sekarang.. Ada harga promosi tau skrg!

Post a Comment

0 Comments