#FRforReview - Aria Botanical Beverage

#FRforReview - Aria Botanical Beverage



Apakah itu ARIA?

Lignosus rhinocerus , atau biasanya dikenali sebagai Cendawan Susu Harimau (Tiger Milk Mushroom), memiliki reputasi sebagai harta nasional Malaysia dan merupakan salah satu cendawan perubatan yang paling terkenal dalam masyarakat orang asli dan telah digunakan selama 400 lebih tahun.

Dikatakan bahawa ia tumbuh dari tempat di mana susu harimau titis ketika harimau menyusukan anak-anaknya dan dengan itu kemunculan nama tersebut. Menurut dialek tempatan ia sering dikenali sebagai “cendawan susu rimau” ataupun dalam Bahasa Cina 虎奶菇 . Antara fungsinya ialah Antioksidan yang tinggi dan melawan radikal bebas serta Minuman peningkatan tenaga juga Tertumpu dalam peningkatan fungsi paru-paru, terutamanya bagi perokok.
ARIA - Minuman Cendawan Susu Harimau dan buah campuran – Manis, enak dengan kandungan gula yang rendah. Ia merupakan minuman selepas makan kegemaran orang ramai dan dapat meningkatkan kesihatan secara keseluruhan. 

Kami menyediakan senarai jus campuran yang diluluskan oleh pakar pemakanan yang kemungkinan anda tidak dapat fikirkan dengan segera. Formula khasi ini dapat memuaskan dan meningkatkan pengambilan vitamin dan mineral anda.
Selain daripada manfaat ini, Cendawan Susu Harimau mempunyai kandungan serat yang tinggi, kandungan kalori yang rendah, bebas lemak, dan mengandungi nutrien penting seperti selenium, kalium, tiamin (vitamin B1), riboflavin (vitamin B2), Niacin dan Vitamin D, Cendawan Susu Harimau mudah dimasukkan dalam pemakanan harian anda. Selain itu, ia mengandungi 8 jenis buah beri dan kurma, yang dapat membantu dalam peningkatan tahap antioksidan badan kita. 
Keseluruhan formula ini akan memberi tenaga kepada tubuh kita, dan terpentingnya, ia dapat membantu kita meningkatkan fungsi paru-paru. Dengan pembungkusan dalam paket,  tugas untuk menjadi lebih sihat dan muda tidak pernah semudah sebegini.

Jadi if korang nak dapatkan boleh check out di @ariajohor_official
1 box (15sachet) RM120 - 2 box RM220 .. 
Korang berpeluang untuk memenangi banyak hadiah2 menarik!!!
.
#ariajohorofficial #teamariajohor

Post a Comment

0 Comments