FRforSharing | Diskaun 55% sempena UlangTahun ke 55 Guardian

FRforSharing | Diskaun 55% sempena UlangTahun ke 55 Guardian
Pratonton untuk Gaya Squad Guardian



Hi Guys! Bamziaf excited bila Guardian Malaysia invite untuk meraikan sambutan Ulangtahun mereka yang ke 55 sekaligus turut meraikan Ulangtahun Gaya Squad Guardian yang ke 5 pada Oktober 2022!

“Apa yang mulanya hanya sebuah ruang perniagaan sekecil 200 kaki persegi di dalam pasar raya Weld, telah berkembang dalam 5 dekad lalu menjadi peneraju rangkaian runcit farmasi, kesihatan dan kecantikan terkemuka di negara ini, yang telah dipilih sebagai jenama peruncitan nombor satu di Anugerah Jenama Putra 2021 baru-baru ini. Hari ini, Guardian memiliki lebih daripada 520 stor di seluruh negara, e-stor yang berkembang pesat serta aplikasi yang boleh diakses bila-bila masa,”
kata Angela Teo, Ketua Pemasaran, Guardian Health and Beauty Sdn Bhd.
Majlis yang di adakan di Ampang GlassHouse ini turut mengumpulkan Influencer Media Social yang selalu bekerjasama bersama Guardian Malaysia! Guardian juga menampilkan 24 'Muka Baru' yang berada di stor mereka! Jenama-jenama baharu dan eksklusif ini merangkumi pelbagai segmen produk termasuk penjagaan kulit, penjagaan rambut, kesihatan dan kecantikan


Gaya Squad Guardian turut diberi tugasan untuk melakukan aktiviti yang melibatkan 5 deria seperti Rasa, Sentuh, Dengar, Lihat & Bau untuk produk produk yang diperkenalkan pada event tersebut...

Antara jenama yang diperkenalkan dari :
Guardian, Chriszen, Toujours Advanced, Swisse, Nature’s Way, 
CANMAKE, LaF Malaysia, Meishoku, Summerie, KUNDAL, She Moisture..


Jadi bamziaf ada berita gembira utk korang , sempena dgn Ulang Tahun ke 55 Guardian akan ada diskaun 55% utk 1000 Produk pada belian item kedua! Banyak lagi promosi korang boleh enjoy sehingga 30 Oct tau! Jadi jgn lupa visit stor Guardian Malaysia skrg!






Post a Comment

0 Comments