#FRinfoSharing - Guardian Orange Party GUARDIAN BERI GANJARAN KEPADA PELANGGAN SETIA DI TAHUN BARU DENGAN PARTI OREN PADA 1 JANUARI Peneraju rantaian farmasi, kesihatan dan kecantikan runcit di Malaysia, Guardian Malaysia menyambut tahun baru dengan ledakan OREN! …
Read more#FRinfoSharing - Kempen Cerahi Kehidupan Bersama TOP Amalkan Norma Baharu Bantu Anak Orang Asli Kembali ke Sekolah Dengan Selamat Jalin Kerjasama dengan TESCO dan Jabatan Kemajuan Orang Asli (JAKOA) Hai korang pastinya tidak asing lagi dengan jenama TOP kan??? ya abam ziaf suka TOP Supe…
Read more#FRinfoSharing - MyDebit Hai korang! Mesti rimas kan nak pergi bank then nak simpan cash dalam wallet.. Dulu ya abam memang mcm tu tapi sekarang abam dah advanced dengan adanya MyDebit!!! Alaaaaa nak kena apply ka?? haipp! tak perlu kebanyakkan kat ATM kita sudah mempunyai MyDebit tau...…
Read more#FRinfoSharing - ‘Guardian Healthy Beauty from the Heart’ Pandemik Covid-19 telah mengubah cara hidup kita dan mengancam beberapa golongan terutamanya golongan berpendapatan rendah & yang memerlukan Menyedari hakikat bahawa kita #KitaJagaKita , Guardian Malaysia telah memulakan satu …
Read more#FRforReview - Haseyo World Hi semua! Pejam celik! Pejam celik! Eh sudah lebih 2 bulan abam Ziaf bersama Haseyo World .. Memang tak terduga perjalanan yang sangat hebat ini! Abam & the team start from zero! Now Alhamdulillah our post reach almost 750k & kita ada 8k pengikut di FB…
Read more#FRfoodReview - Indomie Malaysia Hai korang! Abam ziaf nak tanya selalu kalau korang makan mee segera korang suka yang goreng atau berkuah? Suka meriah dgn bahan2 lain atau kosong? Abam suka if goreng mcm Indomie Mi Goreng Barbeque Chicken sebab flavour dia sangat rich tau mmg puas makan …
Read more#FRforReview - Dr Clovelle Premium Facial Cleansing Wipes Hai Korang so abam baru ini ada recevied baragan dari @drclovelle iaitu Premium Facial Cleansing Wipes .. Abam dapat 2 jenis iaitu Argan Oil & Tea Tree Abam sekarang selalu buat Live di Haseyo kan so nak tak kena letak sedikit …
Read more#FRforReview - realme Experience Store - Sunway Pyramid Hai semua abam nak share yang @realmemalaysia baru saja buka Experience Store di @sunway_pyramid .. Tahniah realme! So if korang hari ini tak ada aktiviti nak di buat boleh visit realme Experience Store dari 10 pagi hingga 10 malam …
Read more#FRinfosharing - Guardian Healthy Beauty Awards 2020 GUARDIAN memperkenalkan Healthy Beauty Awards 2020 di mana korang undi jenama terbaik, paling popular & paling di percayai, Korang berpeluang menang pelbagai hadiah menarik bernilai sehingga RM50,000 Guardian Malaysia, peneraju far…
Read more#FRfoodreview - Luckin Kopi 5 Negeri - Korean Month Hai korang nak tahu tak di tengah kesibukan kota metropolitan Kuala Lumpur ada satu cafe ala ala hipster tapi abam sangat love ya semua tentang @luckinkopi !! Dari segi lokasi yang strategik, cafe punya hiasan sangat #instaworthy tau …
Read more