#FRfoodreview - Luckin Kopi 5 Negeri - Korean Month

#FRfoodreview - Luckin Kopi 5 Negeri - Korean Month

 
Hai korang nak tahu tak di tengah kesibukan kota metropolitan Kuala Lumpur ada satu cafe ala ala hipster tapi abam sangat love ya semua tentang @luckinkopi !! Dari segi lokasi yang strategik, cafe punya hiasan sangat #instaworthy tau tapi paling penting dia punya food semua mmg gempak! terbaik tau terutama rangkaian kopi dia mmg sangat puas hati tau..


Untuk sekarang @luckinkopi berkolabrasi bersama @misedaap.my untuk mempromosi "Luckin Kopi Korean Month" . Untuk menu pertama, abam dgr favourite ramai org iaitu 'Mi Sedaap Korean Salted Egg' , sebab dia menggunakan mereka punya signature Salted Egg Sauce tau..


Menu kedua abam ziaf cuba Mi Sedaap Korean Cheesy.. Bestnya menu nih sebab gabungan dari rangkaian Mi Sedaap Soup & Dry dengan Cheddar Cheese yang di cairkan tau... Abam rasa kombinasi ni sgt best, memang sedap tau..


Menu terakhir abam ziaf cuba ialah dari rangkaian Mi Sedaap Soup & Dry juga tapi kali ini adalah versi berkuah tau so memang layan tau makan tambah2 if hujan tau.. 
Time panas2 makan tuhhh pehhh terbaik...


Sebelum abam ziaf terlupa kalau korang datang ke @luckinkopi jangan lupa untuk cuba KOPI 5 NEGERI.. Kopi ini adalah dari Kuala Lumpur, Ipoh, Johor, Melaka, dan pastinya Penang la!! 
so kalau korang craving kopi piooor dari negeri2 nih tak perlu pergi jauh2 boleh datang sini, memang rasa dia sama tau! Ini minuman wajib korang kena cuba tau kalau tak rugi ....


Untuk info lanjut: 
Contact: (+6) 014-263 6696
Alamat: 14 Jalan Panggong, City Centre 5000, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan
Email: luckinkopi@gmail.com
.

Post a Comment

0 Comments