#FRforSharing - SUKE TV Trend terkini dunia Penyiaran Televisyen

#FRforSharing - SUKE TV Trend terkini 
dunia Penyiaran Televisyen
2x Ganda Kegembiraan 24/7 #SUKEsangat



Hi Korang! Pernah dengar tak program Berita Latah yang tengah letop sekarang! 
Tahu tak program itu dari penyiaran SUKE TV! yang merupakan rangkaian media & hiburan terbaru di Malaysia! Pastinya akan menghiburkan, menyampaikan maklumat, & berinteraksi dengan penonton di seluruh negara selama 24 jam! Kini mendapat tontonan hampir 31 juta!


SUKE TV ini dimiliki sepenuhnya oleh Dato' AC Mizal & Datin Emylia Rosnaida, merupakan Artis Pertama di Malaysia yang memiliki Stesen TV tau! Bamziaf sgt berbangga dengan both of them! Segala usaha keras yang di jalankan oleh pasangan ini sejak 5 tahun lepas untuk menjadikan SUKE TV realiti kini sudah menjadi kenyataan, & telah beroperasi lebih 3 bulan!


SUKE TV ini berbeza dengan penyiaran TV yang lain , Dato AC sendiri memberitahu antara tujuan utama Beliau mewujudkan SUKE TV untuk membantu golongan Selebriti & Usahawan dgn menyediakan platform untuk mereka berniaga! 

Program atau pakej yang di wujudkan sangat berbaloi & affordable bagi mereka 


Bamziaf berpeluang melawat HQ SUKE TV yang terletak di Pudu! Pejabat mereka sgt cantik & view dia paling love sgt! Kini hampir 80 orang staff yang berkhidmat di sini untuk bahagian Pengurusan, Penyiaran, Produksi, Host, Pemasaran & banyak lagi


Penyiaran SUKE TV adalah selama 24 Jam yang 
merangkumi SUKE SHOP (Sudah bersiaran)! 
Coming Soon- SUKE PLUS, SUKE SPORTS, SUKE TRAVEL! 
 
Antara program yang kini bersiaran secara Langsung ialah 
SUKE Pagi (8-9pagi) & Hawa (11.30-12.30pm), manakala untuk SUKE SHOP merupakan siaran rakaman! Terdapat program untuk Selebriti, iaitu SUKECeleb yang di mana kini terdapat hampir 71 selebriti yang akan promosikan produk keluarkan mereka! Program lain yang korang boleh tonton seperti SUKE Hati, Drama POLKADOT, Berita Latah, Tanya Je & banyak lagi



Siapa yang suka shopping di SUKE Shop boleh join SUKE Menang yang korang boleh bawa balik telefon bimbit & hadiah bulanan sebuah Motorsikal tau! 


Serendah RM50 berbelanja korang dh boleh join lucky draw ini

  
 
Jadi jomlah hiburkan diri bersama dengan SUKE TV yang korang boleh tonton di saluran 116, MYTV MYFREEVIEW , official website mereka atau di Official Youtube SUKE TV!


Jadi if korang yang mana join program/ pakej Pengiklanan di SUKE TV boleh hubungi:
Putra Zharif Rhazain Adril
(General Manager, Sales & Partnership)
zharif@suketv.com
+6018-7701003

Andrew
(General Manager, Sales & Partnership)
andrew.cww@gmail.com
+6012-7228756





#SUKEsangat

Post a Comment

0 Comments